- ginekolog-położnik

Menu główne:

Zakres działalności:
- kompleksowa opieka w ciąży, diagnostyka ultrasonograficzna
- prowadzenie ciąży wysokiego ryzyka (m.in. ciąży powikłanej cukrzycą, nadciśnieniem tętniczym, zaburzeniami wewnątrzmacicznego wzrastania płodu)
- prenatalne badania ultrasonograficzne: badanie ultrasonograficzne między 11-14 tc., ocena rozwoju i anatomii płodu między 18-22 tc.
- ocena krążenia maciczno-płodowego w badaniu dopplerowskim
- diagnostyka i leczenie poronień nawykowych i porodu przedwczesnego
- kardiotokografia (KTG)
- profilaktyka nowotworów narządów płciowych (m.in. badanie cytologiczne szyjki macicy)
- leczenie zmian patologicznych szyjki macicy(nadżerki, polipy), diagnostyka wirusologiczna szyjki macicy (HPV)
- diagnostyka i leczenie stanów zapalnych narządów płciowych, posiewy bakteriologiczne
- diagnostyka endokrynologiczna ( zaburzenia miesiączkowania, trądzik, nadmierne owłosienie), diagnostyka i leczenie schorzeń okresu menopauzalnego (zastosowanie hormonalnej terapii zastępczej)
- diagnostyka i leczenie endometriozy
- diagnostyka i leczenie nieprawidłowych krwawień macicznych
- zastosowanie różnych metod antykoncepcyjnych
- diagnostyka i leczenie zaburzeń statyki narządów płciowych oraz zaburzeń oddawania moczu
- diagnostyka i leczenie niepłodności (ocena owulacji, stymulacja owulacji, laparoskopia, histeroskopia, HSG histerosalpingografia, inseminacje domaciczne)
- diagnostyka i leczenie zmian rozrostowych endometrium
- diagnostyka i leczenie zmian rozrostowych jajnika
- diagnostyka i leczenie mięśniaków macicy

Badania ultrasonograficzne wykonywane na nowych aparatach: Aloka ProSound Alpha 6, Logiq F 6 (gabinety lekarskie).

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego